2013 och 2014 visade sig bli de största och bästa åren hittills i mitt liv. Och jag vill bara uppmärksamma hur fantastiskt det är att jag exempelvis har börjat på BHS och flyttat ihop med mitt livs stora kärlek. Men framförallt vill jag just nu uppmärksamma hur oerhört (ja bara OERHÖRT) det är att jag har träffat de här två personerna. Det är snart ett år sedan vi möttes för första gången, i början av den allra första dagen i skolan, och sedan dess har vi liksom hängt ihop. Det är jag väldigt, väldigt glad över. Jag känner mig inte alltid värdig er vänskap men jag hoppas, tror och vill att vi ska vara vänner för livet.
 
 
(Som vanligt är Ulrica ansvarig för allt fotande och jag för allt bildstjälande!)
 
 
 
 

Liknande inlägg

2 kommentarer

Sandra

16 Jul 2014 09:40

Är kanske inte heller en sån värdig vän så, men jag 'volunteer as a tribute' och hoppas att vi också kan vara vänner en väldigt lååång tid! :>

Svar: Men det är väl självklart!!!!!!!!!!!:D
Amanda

Evelina

18 Jul 2014 19:36

typ det finaste jag någonsin läst <333 ni två är det bästa som hänt mig, och jag överdriver inte ens bara för att du skrev så fint, det är 100% sant och om ni någonsin skulle fundera på att låta denna vänskap vara något annat än livslång så skulle ni få tänka om helt enkelt! bästa trion!

Kommentera

Publiceras ej