Idag har jag varit i stallet, och det är nu bestämt att jag är medryttare på Ejan! Jag ska vara i stallet 2 dagar i veckan. Det här innebär att jag kommer behöva bli en såndär planerande person som går upp i tid, använder mina dagar effektivt och typ inte sitter i soffan i tre timmar och kollar på tumblr. Som jag gör nu. 
 
Den här veckan är schemat redan fullt. Imorgon ska jag till stallet (brukar vara hemifrån ca 5 timmar), och efteråt måste jag till biblioteket och leta kurslitteratur och springa massa andra ärenden. På tisdag ska jag till stallet igen och sedan direkt hem och tvätta och efter det till drop in-veterinär med katten. Onsdag innebär jobb 9-17 och inte mycket mer. På torsdag åker jag till Västerås, och på söndag till Örebro. Och väl där kanske jag kan få en sovmorgon eller två!
 
 
 
 

Liknande inlägg

2 kommentarer

Sandra

08 Jun 2014 22:47

Nämen, Örebro på Söndag redan? =D glass??? Stannar du över midsommar då? D:

Svar: Jaaaa ska ju på festen i Västerås på lördag sen åker jag till Örebro på söndagen!:) Glass när som helst!!!! Åker nog hem måndag 23 så är kvar över midsommar också!
Amanda

Sandra

09 Jun 2014 21:26

Åh, glad jag blev :D!!

Kommentera

Publiceras ej